Data: 12-13 de desembre de 2025

Horari: divendres de 15 a 20 h; dissabte de 9:30 a 14:30 h.

Durada: 10 hores

Lloc: Seu del COPIB, carrer Manuel Sanchis Guarner 1, Palma

Objectius: Aprendre a integrar els dos models IFS i EMDR i practicar algunes de les habilitats essencials del model IFS (es requereix formació bàsica prèvia en ambdós models).

Ponent: ANA CLARA RODRIGO TORRES

Psicòloga (col·legiada M-09007); psicòloga especialista en Psicologia Clínica; clínica EMDR-Practitioner EMDR Europa; terapeuta IFS Certificada (Internal Family Systems); màster en Teràpia Cognitivo-Conductual; psicòloga i psicoterapeuta acreditada a Europa (Europsy); directora del centre ACERCA de Psicoterapia a Madrid especialitzat en teràpia IFS; i organitzadora de la Masterclass Series d’IFS en espanyol.

Preu:
  • 80 € Col·legiats/des COPIB Mallorca
  • 40 € Col·legiats/des de Menorca, Eivissa o Formentera (ingrés del 50% de la matrícula que es tornarà una vegada finalitzat el curs)
  • 70 € Col·legiats/des integrants de Grups de Treball del COPIB
  • 60 € Col·legiats/des en atur, col·legiats/des jubilats/des o amb discapacitat igual o major del del 33%
  • 55 € Estudiants de Psicologia, Màster PGS i altres màsters universitaris homologats de Psicologia
  • 45 € Estudiants pre-col·legiats/des