El passat dimarts, dia 24 de maig, va tenir lloc a la seu del COPIB la presentació del llibre “Herramientas para la pericia psicológica en delitos sexuales intrafamiliares” de la psicòloga forense Cristina Nudel. El seu recorregut acadèmic inclou diversos postgraus en Psicoanàlisi i Psicoteràpia de grup així com de Psicologia forense, a més de ser docent de la carrera d'especialització de Psicologia Jurídica a Argentina.
El llibre tracta d'un tema molt actual, els abusos sexuals en la família i les eines per a l'elaboració d'una perícia, vist des d'una perspectiva psicoanalítica. Explica de manera detallada la pràctica del perit en l'àmbit de la psicologia i adopta un punt d'anàlisi nou: la família entesa com una totalitat grupal on els vincles entre els seus membres estableixen una sostinguda reciprocitat intersubjectiva.
És un llibre escrit de manera clara i accessible, útil tant per a especialistes i estudiants com per a un públic sensible als temes de les violències sexuals en família.
Aquest llibre està a disposició de tots/es els/les col·legiats/des a la biblioteca del COPIB.